יום שני, 19 באוקטובר 2020

פוסט הטיפים של תומר מאיר

אוקי, הי, זה שוב אני תומר, היום אני אמשיך את הבלוג, והיום אני אעשה שתי פינות חדשות שהמצאתי, ואחת מאתמול. 
הפינות הן: כדורסל, בנייה בבוץ, ומתכונים שהמצאנו.

פינת כדורסל ממשיכה...
היום אני אסביר את טריק מציאת השלשה: 
שלב 1: קביעת מיקום השלשה. 
שלב 2: הגעה לקצה הנגדי בכיוון הסל. 
שלב 3: הליכה עד שאת/ה מגיעים לסל בקו ישר, ואז זורקים את הכדור.

פינת מתכונים שהמצאנו מתחילה...
מתכון ראשון דיסה עם שוקולית:
שמים בסיר קטן קואקר דק, מוסיפים מים, מוסיפים טחינת שקדים ושוקולית. מבשלים ומערבים כל הזמן עד שהדיסה מוכנה.

פינת בניה בבוץ מתחילה...
היום אני אסביר איך מכינים בוץ ואיך בונים בבוץ ואבנים. 
שלב ראשון: איך מכינים בוץ - לוקחים חול באיזו כמות שרוצים, משפריצים עליו מים בהתאם לרמת הדלילות של הבוץ שרוצים. 
שלב 2: לקחת אבנים בכמות שצריכים. 
שלב 3: מחברים את האבנים בעזרת בוץ בצורה הכי יציבה.



בתמונה רואים בית שבניתי בעזרת אבנים ובוץ. בעצם יש בית אחד, ויש בית נוסף שלא רואים בתמונה, ואותם מחברים שלושה צינורות לא אמיתיים, של מים, חשמל וגז. זה מתאים לחובבי תשתיות לא אמיתיות בקטן. אגב, מה שמצולם זה אבטיפוס של עיר שתבנה אל אותו עיקרון אל ידינו. 


 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית