יום שישי, 18 בדצמבר 2020

פוסט הפרסום של עוד שלושה בלוגים

 הי, אתם שוב אל הבלוג של תומר היום יהיה פוסט קצת מוזר שבו אני אכתוב על בלוגים אחרים של אחי הקטן של אבא שלי ושל סבא רבא שלי

מיקי מאוס (הבלוג של אחי הקטן)...

מספר פוסטים 2
נושאים מאכלים, וצבעים בוהקים
מתכונים 1.קינוח נבטים:לוקחים נבטים לא משנה הסוג לוקחים דבש ומערבבים
2. תה לימוננע שלב1.שמים נענע במים רותחים שלב2.מוסיפים דבש ולימון ומכינים מזה תה ממתי לפני  חודש
 
מחשבות באר שבעיות (הבלוג של אבא שלי)...

מספר פוסטים 319
סטיסטיקות 50,651 נכון לרגע זה 
נושאים חינוך ספרות פוליטיקה ובישול
פוסטים ידועים סדרת פוסטים על הספר קום קרא של שמעון אדף

סיפורי סבא (הבלוג של סבא רבא שלי)
מספר פוסטים לא ידוע 
נושאים לא ידוע
פוסטים ידועים לא ידוע





 


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית