יום ראשון, 18 באוקטובר 2020

פוסט ראשון בבלוג של תומר

שלום, 
קוראים לי תומר ואני אציג לכם כל יום כמה דברים בבלוג שלי. הפינות יהיו כדורסל, ספרים, וטבע.
פינת כדורסל מתחילה...

כל יום אני אציע טריק אחר והיום אני אציע את טריק הקפיצות - טריק הקפיצות הוא טריק שמסביר איך קופצים גבוה יותר. שלב ראשון ריצה מהירה תוך כדי כדרור, שלב שני  הגעה למקום הנכון (המתוכנן), שלב שלישי הקפיצה עצמה.


פינת ספרים מתחילה...
היום אני אכתוב על כוכב השביט מגיע מסדרת המומינים מאת טובה ינסון
קודם כל זה ספר מעולה. עכשיו הקטע שהכי אהבתי זה הקטע עם הקונדור מעמוד 64, כשמומין טרול סנופקין וסניף הלכו וראו קונדור ענק בדיוק כשהם היו בדרך למצפה כוכבים. שכחתי להגיד גם הקונדור נעץ את הטפרים שלו בכובע של סנופקין.

פינת שידורי שטח או טבע מתחילה...
למשל היום בבוקר שמתי לב שבאדניות שלנו הלואיזה מתפשטת הכי מהר, ומנצלת את השטח בצורה הכי טובה.





 

 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית