יום שני, 22 במרץ 2021

הפוסט הראשון של פינה F

הי אתם שוב על הבלוג של תומר היום אני אעשה את פינה F

פינה F מתחילה.........................................
היום אני אכתוב על איך אני היתי בונה כל מיני מבנים
דבר ראשון שאני אסביר איך היתי בונה הוא מוזיאון פלנטין מורטוס שנמצא בה אנטוורפן בלגיה אפילו אני אשים תמונה שלו 
אז עכשיו אני פנוי להסבר עכשיו אני שם עוד תמונה 
1. היתי מתחיל עם היסודות שיהיו לדעתי עשוים מפלדת אל חלד
2. ואז אני אעשה עמודי תמיכה עם חיזוק ליסודות ובטון
3. אחר כך מתחילים לבנות את הבסיס לאזורים במוזיאון
4. מחפשים את כל החלקים הבעיתיים 
5. מתקנים את החלקים הבעיתיים
6. ממשיכים עם האזורים הראשונים כמו הלובי/כניסה
7. מעצבים את הלובי/כניסה
8. מסיימים עם כל האזורים שיותר לעומק המוזיאון
9. מכינים תוכניות לגג
10. בונים את הגג לפי התוכניות

זה לדעתי הלובי/כניסה של מוזיאון פלנטין מורטוס


זה לדעתי מוזיאון פלנטין מורטוס מבחוץ




 





































































































































































































































































































































































































0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית