יום רביעי, 21 באוקטובר 2020

איך לנצח בגביע דיוויס ואיך לבנות עיר מבוץ ואבנים

הי, זה שוב אני תומר, היום אני אעשה 2 פינות: פינת טניס, ופינת בניה בבוץ.

פינת טניס ממשיכה ...

היום אני אמשיך את פינת טניס בטריק הניצחון בגביע דייוויס:
שלב 1 - מתאמים בדיוק מילימטרי איפה כל שחקן נמצא. 
שלב 2 - מתאמים מי מהשחקנים חובט למי. 
שלב 3 - מתאמים מי הודף את הכדורים של מי.
שלב 4 - בודקים שיש לפחות 5 שחקנים.
שלב 5 - מוודאים שיש  זוג אחד לפחות.
שלב 6 - מוודאים שכל שחקן נמצא במקום הנכון.

פינת בניה בבוץ ממשיכה...

היום אני אתחיל להסביר איך בונים עיר, ובאופן ספציפי יותר את רובע מנהטן, מבוץ ואבנים:
שלב 1 - תכנון גודל שטח העיר. 
שלב 2 - תכנון גודל המבנים.
שלב 3 - מתחילים עם המבנה הקל ביותר לבניה, לדוגמה, אני בונה את הבורסה של ניו יורק.

בנית הבורסה מבוץ ואבנים מתחילה...

שלב 1 - בונים את התמיכות שמחזיקות את הקירות, מעין עמודים רחבים, או מבנה רחב יחסית מאבנים ובוץ. 
שלב 2 - בנית הקירות מתחילה...  
תת שלב 1 בבנית קירות - לוקחים בוץ ואבנים לפי הצורך.
תת שלב 2 בבנית קירות - בונים את השורה הראשונה באופן הבא: מחברים את האבן הראשונה בעזרת בוץ לאחת התמיכות, ואת האבנים הבאות עד לתמיכה השניה.
תת שלב 3 - בנית השורה השניה באופן הבא: מחברים את האבן הראשונה בשורה השניה אל האבן הראשונה בשורה הראשונה. ואז עושים אותו דבר גם בשורות ה - 3, 4, 5, 6, עד האחרונה.
שלב 3 בבנית הבורסה - מתחילים לעלות על התומכות עם האבנים והבוץ.


זהו קיר הבורסה שבניתי

 




0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית