יום ראשון, 25 באוקטובר 2020

הטיפים של תומר מאיר בענייני בנייה בבוץ ואבנים

שלום, זה שוב אני, תומר. היום אני אעשה את פינות שידורי שטח, ובניה בבוץ.

פינת בניה בבוץ ממשיכה...
היום אני אסביר איך מאירים את מנהטן מבוץ ואבנים בלילה. נכון! עם פנסים מאבנים. 
אבל עם איזה פנסים? ברור שפנסי נאון מאבנים.

שלב 1 ביצור נאון האבנים - לוקחים הרבה אבנים וצבע אקרילי או גואש.
שלב 2 - שמים הרבה צבע לבן בקרטון ביצים ומעט מכל צבע אחר שרוצים.
שלב 3 - מערבבים את הצבעים עד שמקבלים את הצבע הרצוי.
שלב 4 - צובעים את האבנים בצבע הזה, ושמים אותן בצורה שרוצים.


זה בית הנמלים של אחי הקטן עם אבני הנאון, כשהוא מצולם בלילה. 

אבל אפשר ליצור חוץ מדברים שטוחים גם קירות ואפילו מבנים שלמים מאירים:
שלב 1 בבנית קירות הנאון - בונים את הקיר עצמו כמה ימים קודם, כדי שהוא יתקשה מספיק.
שלב 2 - לוקחים את הצבע הרצוי, במקרה שלי כחול בהיר, וצובעים איתו את הבנין.


זוהי הבורסה שבניתי צבועה צבע נאון, יחד עם שרשרת נאון אבנים בצורת סימן שאלה.



פינת שידורי שטח או טבע ממשיכה...

היום אני אספר על הגינה הקהיליתית שליד הבית שלנו, ועל היום שבו חפרנו בהר.
אז מה שעשינו זה לקחנו מעדרים ואתי חפירה, והתחלנו לחפור, ופינינו ביחד לדעתי 44 ק''ג, אדמה שזה המון ביחס למשקל שלי, שהוא בערך 30 ק''ג לדעתי.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית